Sunday, July 17, 2011

Rasa macam lawak.

Heyy Uolsss~


*E'eh rileks ah, takpayah kot ketawa sampai camtu sekali. Free je aku bagi penampo.

   Cuba tengok kalender masing masing. Apa yang pelik? Takde apa? Tengok lah entah entah koyak ke sebab tikus gigit ke kan? EH? Masih pakai yang kertas tu ke? Sekarang kan dah maju mesti pakai tengok je kat PC. ;P Muahaha.

Apa yang lain? Cepat cepat. Kalau dapat jawab dapat 50.00 duit Monopoly. Lumayan apeee~

   Pelik nya yelah, baru sekarang ke nak update cik kak? Soalan cepumas macam tu pon tak boleh jawab? So, aku menang lalalala~ *buat muka tak bersalah*

Guess what? Catat rekod terbaru, empat bulan tak update bhai. Pencapaian yang amat membanggakan. *kembang 12 inci* Yeahh yeahh tepuk tangan !!

  Actually, takde apa nak cerita, cuma ada sorang budak baru (Sera) tanya aku dengan Iera yang kiteorang macam tak kawan dengan Iefa jahh.

Dialog seperti dibawah -----------

Sera : Eh korang dah tak geng dengan si Iefa tu ke?
Iera : Masih kawanlahh.
Aku : Kiteorang cuma jumpa waktu rehat atau balik je.
Sera : Ohh.


Tetiba Sera cakap ---

Sera : Nama geng korang ape?

Dengan riaknya Iera cakap ---


" IEFAZARA "

 Haha, lawak pulak aku tengok Iera ;P

Sera : Ei peliknya !
Iera : Apa yang pelik?
Sera : Macam tak kena.
Iera : Elehh, YAHAFA kena tak?
Sera : Ok, kena la jugak. Korang pun kena jugak tapi --------


" KENA GELAK !! "

 Apa lagi aku tak tahan terus gelak tak hingat dunia. Iera dah mula tarik muncung. Akhir kata,




" KAMI TAK KISAH APA ORANG KATA, BAGI KAMI, PELIK ITULAH ISTIMEWA *KOT*

  Kay jumpa lima bulan akan datang ;P Ahhhahahaa.

P/s : Kenapa aku tengok entri ni agak colourful? :DD

No comments:

Post a Comment