Tuesday, December 7, 2010

News , News , News

                         Salam and Hello readers blog Iefazara geng ni :)

                                                Iefa , Ieza , Iera  *aku amik yang cantik saje :P haha !
                                                                                                    and bila masa Iera tinggi ? pelik aku .



   Ok , firstly nak cakap yang bahawa ..... Buku Oren tu dah jumpa ! hehe rupa-pupanya kat katil jee. Macam la 1 ekar katil aku ni.. Adeih . So , seperti yang dijanjikan ...



1 ) " Sahabat yang baik adalah yang seiraing sejalan denganku
       Dan yang menjaga nama baikku ketika aku hidup mahupun selepas aku mati "

2) " Tegurlah sahabat anda secara peribadi.
      Dan pujilah dia di khalayak ramai "


   Ok dah tu jee.. hehe takde pape pun .. Ok jumpa di next post ye ? Wassalam :)

...


...


...


...


...


..


...


..


    Hehe , mane ade tipu jee ! Ade lagi laa , this time panjang sikit ..
Layann ...

Kawan Sejati

Kawan ,
Kawan Sejati susah dicari ,
Tatkala sepi aku sendiri ,
Engkau datang hadirkan diri ,
Bgai memberi inspirasi .

Kawan ,
Kita sama-sama menimba ilmu ,
                                    Susah senang bertiga kita yang tahu , *sebenarnye tu berdua Ieza adjust sikit kekeke       
Tanpa rasa jemu ,
Kau orang dan Aku tabah menempuh liku . *asalnye kau dan aku :P

Kawan , 
Saat gembira , sedih kita harungi bersama , 
Kini , Kau orang dan aku terus melakar cerita ,
Untuk kenangan di hari muka ,
Agar sentiasa tidak dilupa .

Kawan , 
Sejarah kita dalam kenangan ,
Jadi bekalan di masa depan ,
Untuk dijadikan panduan ,
Kawan sejati persis berlian dan intan .


     Ok dah ni kedua terakhir but last sekali buat post lain laa , sebab nanti post ni panjang sangat tak cantik pulakk . Lagipun nak banyakkan post hikhik , jangan maraa :P

   See you at the next post readers , yang akhir tu touching siket arr , Wassalam :)

P/S : Rangkap yang terakhir kawan sejati tu macam untuk majalah jee . Sebab memang amik ni kat majalah . KANTOI !
                                                    

2 comments:

  1. oit..yg ats tue cam tiru SABRINA nyer yg die tlis kat Wall fb die jew..?????

    ReplyDelete
  2. haha , tak , tak yang tu amik kat novel ..
    Sab tu tiru Afifah kekeke :P

    ReplyDelete